افسران جوان جنگ نرم

چه رابطه ای بین شلوار جین و عقیم شدن وجود دارد ؟






پیش از مطالعه : این مطلب درسته مربوط به جنس مرد نوشته شده ولی مربوط به هر دوجنسه و مشکلات مشابهی ایجاد میکنه . تحقیقاتم در زمینه جنس زن کامل نبود وگر نه کوتاهی نمیکردم . ولی میشه به افزایش باکتری ها و ورودشون به رحم و ایجاد عفونت اشاره کرد .


"در ایران آزادی وجود ندارد ، برای مثال ایرانی ها حق پوشیدن شلوار جین را ندارند"


 . همزمان با این سخنان نخست وزیر سفاک رژیم صهیونیستی ؛ در شبکه های اجتماعی صفحه های بسیاری بصورت خزنده بوجود آمدند با عنوان های مشابهی از قبیل : "ایرانی هستیم،شلوار جین می پوشیم" و یا حتی برخی درصدد تحریک و سوء استفاده از نفرت مردم ایران از رژیم صهیونیستی برآمدند و از جملاتی مشابه این استفاده کردند : " برای کم کردن روی نتانیاهو هم که شده جین میپوشیم" .


 



چیزی که مشخص است این است که دشمن ما، بهتر از خود ما اوضاع اجتماعی را رصد و مدیریت میکند و پوشش غالب جوانان ما را بهتر از خودشان می داند . آیا واقعا هدف از این نوع حرکات اثبات "وجود آزادی" و یا "عدم وجود آزادی" در ایران عزیز است ؟



بحث چیز دیگریست ...



همانطور که میدانید محل قرار گیری اندام تولید مثلی  بیضه خارج از محیط حفره شکمی است . خلقت بیضه ها به گونه ایست که تنها در دمایی پایین تر از دمای عمومی بدن قادر به فعالیت صحیح است .


 دمای عمومی بدن : 37 درجه سانتی گراد .

دمای فعالیت بیضه ها : باید سه درجه از دمای عمومی بدن پایین تر باشد .


در دمایی بالاتر از این دما ؛ اسپرم به اندازه کافی تولید نمیشود و حتی اسپرم ها بصورت ناقص تولید میشوند . برای همین است که نوزادانی که با بیضه های داخل حفره شکمی متولد میشوند باید یک عمل ساده انجام دهند تا این اندام در آینده بدرستی به حیات خود ادامه دهد .


_  لباس های جینی که بازار ما را تسخیر کرده اند یکی از دیگری تنگ تر هستند ، بیضه ها را در فشار قرار میدهند و باعث میشوند دمای انها حتی چیزی فرا تر از دمای معمولی حفره ی شکمی باشد . درمورد دانشجویان و دانش اموزان هم تصور کنید که این شرایط در تمام ساعاتی که در کلاس درس حضور دارند ادامه پیدا خواهد کرد ....

 


    در دراز مدت بیضه ها ساختار و قابلیت اسپرم سازی صحیح و به اندازه کافی را از دست می دهند .

یک سال ... دو سال .... ده سال .... // نسل اول ، نسل دوم .......

و بالاخره نتیجه  اصلی و هدف پشت پرده ی مافیای طراحی مد و کنترل افکار و سلایق به بار مینشیند ....

1 کاهش تعداد اسپرم از حد معمول و هم چنین تغییر شکل و ساختار آنها موجب عقیمی می شود. (مردانی که شمار اسپرم هایشان در هر میلی لیتر کمتر از 20 میلیون بشود ؛ با اشکال در باروری مواجه میشوند.)

2 همانطور که می دانید برای تولد نوزاد پسر ، باید تعداد اسپرم خیلی بیشتر از تعداد مورد نیاز برای تولد نوزاد دختر باشد.

 


حال حساب کنید در آینده این مدل لباس های جین ، صرف نظر از مقدمه بودن برای مشکلات اجتماعی و ا خلاقی که بوجود می آورد ؛ چه نقش مهم و موثری در کاهش جمعیت و همچنین تغییر بافت جمعیتی و بهم خوردن تعادل جنسیتی و غالب شدن جنس دختر ، بازی میکند .

 


گزینه ی مورد علاقه و پسند جوانان ما شلوار جین است ؛ به همین دلیل این لباس ها فصل به فصل تنگ تر و برای سلامت خطرناک تر میشوند ، و شما در محدودیت مطلق گام بر میدارید و نشست و برخاست میکیند .

 


    نداشتن حق انتخاب لباسی که برای سلامتی ما ضرر ندارد ، یکی از بزرگ ترین مصداق های سلب آزادی است که توسط مافیای مد و لباس و بوسیله ی شبکه های ماهوراه ای از قبیل «شو ها فیلم و سریال ها موزیک ویدئو ها و ...» به ما تحمیل می شود .

 

بطور کلی لباس های زیر تنگ و شلوار های فاق کوتاه و از جنس پارچه ی سخت ؛ با سه مکانیسم باعث آسیب به بیضه میشوند.  مختل‌شدن جریان خون ناحیه تناسلی، اختلال در تهویه آن و بالارفتن درجه حرارت بیضه‌ها. نزدیک‌‌شدن و چسبیدن بیضه‌ها به بدن و یکی شدن درجه حرارت آنها با بدن‌ در درازمدت باعث آسیب به تولید اسپرم می‌شود (دکتر محمد رضا صفری نژاد  /  اورولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی ارتش).

 



حال یک سوال ساده برای تاملی ساده مطرح میشود ؛ تاملی که به گفته پیامبر ما از 70 سال عبادت ارزشمند تر است :

چرا بین پوشش مردمان غربی که در پس زمینه ی گزارش های میدانی شبکه های خبری میبینیم با  لباس هایی که بازیگران در فیلم های هالیوود به تن دارند از زمین تا آسمان فاصله است ؟

 

 

 

 

 

 

 

  • حسین حسینی

نظرات  (۶)

خیلی ممنون از شفاف سازی مطلب
من امروز یک شلوار جین خریدم ولی فردا میرم و اون و پس میدم و یک شلوار پارچه ای میخرم
در ضمن به وبسایت ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
پاسخ:
حتما
واقعا خوشحال شدم .
خدا شفاتون بده واقعا
جدی می گم خدا شفاتون بده. این توهم این که دشمن دائم در حال توطئه چینی است واقعا مغز آدما رو فلج می کنه به جای بافتن این اراجیف و مختل کردن مغزتون با این فکرهای مسموم که دائم دنبال باز کردن مشت مثلا دشمن باشید سعی کنید یه کار و پیشه خوب و مفید برای این مملکت پیشه کنید
فکر نان کنید که خربزه آبه

پاسخ:
سلام . شما مشکلتون همون قسمت اول مقاله بود ؟ نقدی به بقیش ندارین ؟
ما دلیل پزشکی اوردیم . میتونید بازم تحقیق کنید .


!!!!!!!!!
ممنون از آگاه سازیتون من پسر نیستم اما مطمئنا اجازه نمیدم در آینده پسرم شلوار جین تنگ بپوشه
به :(من) ببخشید اصلا میدونیدنان کدومه آب کدومه
 با تشکر از افسران  جوان جنگ نرم

خیلی هم عالی و میشه گفت کامل  بود تشکر از دست اندر کاران 

امید وارم همین طور به کارتون ادامه بدید و چرندیات بعضی ها رو اصلا نگاه نکنید 

خیلی ها خودشون هر رو از بر تشخیص نمی دن توی زندگی خودشون هزار نوع مشکل هست بعد میان بقیه رو انتقاد می کنن

هر چقدر بیشتر تحقیر شید یعنی دارید بهتر عمل می‌کنید

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی